ERP Webáruház
Professzionálisan működő vállalatirányítási rendszer webáruházához. Segítségével az értékesítési folyamat teljesen automatikus lesz a megrendelés beérkezésétől a termék kiszállításáig.
Összekapcsolná ügyvitelét webáruházával? Működő megoldást adunk az Ön kezébe! WebSyX általános webáruház kapcsolat segítségével Ön a Symbol Enterprise rendszert saját, tetszőleges típusú webáruházához illesztheti. A WebSyX beépülő modulunk teljes webes számlázó program funkciókkal látja el vállalatirányítási rendszerét. A webáruház minden adminisztrációs lépését az vállalatirányítási rendszerében végezheti el.
A Symbol Enterprise vállalatirányítási rendszer és a webáruháza között az alábbi műveletek valósulnak meg: Termék feltöltés, Termék árak feltöltése, Termék képek feltöltése, Termék készlet feltöltése, Termék dokumentumok feltöltése, Termék webcsoportok, Vevők letöltése és Vevői rendelés letöltése.
Web áruházakkal történő kapcsolatok kialakításakor lehetőség van a Symbol Enterprise törzsadatainak minden szükséges elemét eljuttatni a web áruház felé (pl. termékek, vevők, készlet és ár adatok, akciók egyedi vevői kedvezmények). Az adatok köre nagymértékben függ a web áruház szolgáltatásaitól.
A web áruházban leadott rendelések átvétele szintén megvalósítható. Ebben az esetben kezelésre kerül a weben keletkezett új vevők adatinak átvétele, valamint a rendelések rögzítése a Symbol Ügyvitelbe. Szükség esetén a rendelésekről státusz adatok is visszajuttathatók a web áruház felé. Az adatcsere XML file-ok segítségével történik, a szinkron megtörténhet manuálisan és automatizálva is.
A Symbol Enterprise precizitására jellemző, hogy webáruház kapcsolat esetén lehetőség van egy termékhez egynél több képet rendelni, amelyek a webáruházban a terméket még pontosabban tudják bemutatni. A feltöltésre kerülő termékeket már a Symbol Enterprise el tudja látni dinamikus vízjellel, ehhez Önnek sem grafikus sem grafikai program nem szükséges.
A vevői rendelések kiszolgálása modul a rendelkezésre álló készlet alapján húz egy virtuális piros vonalat, amely vonal jelzi, hogy a rendelkezésre álló készlet mennyi vevői rendeléshez elég. A rendelések szállítási határidő szerint sorba rendezve, vevőnként csoportosítva jelennek meg. Nem igazságos, de szabályos és következetes döntést kínál a rendszer. A döntés a vevők mozgatásával könnyen felülbírálható, újraszámolható, de az alapértelmezett sorrend is megfelelő megoldást nyújt a kiszolgálás problémáira.
A webáruházzal is rendelkező, napi szinten nagyobb számú rendelést kiszolgáló cégek számára hasznos, rengeteg időt megtakarító megoldás a csomagküldés modul.
Használatával egyszerűen összeállíthatók a naponta postázandó (vagy futárcéggel küldendő) küldeménylisták. A modul lehetőséget biztosít a szállítónként eltérő, sávos szállítási költségek kezelésére, továbbá integrálható a különböző futárcégek csomagküldő rendszerével.
Adatainak megadásával hozzájárul, hogy cégünk a választott termékkel kapcsolatban segítségnyújtás/tájékoztatás célból direkt marketing eszközeivel Önt megkeresse. Az adatainak megadása önkéntes, nem kötelező!
Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk önnek weboldalunkon. Ha beállításait módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad a Symbol Tech weboldaltól. Részletesen
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.