A belső rendelések alapvetően a több telephellyel rendelkező cégek munkáját támogatják. Központosított beszerzés esetén, ha a telephelyek nem közvetlenül rendelnek árut a beszállítóktól, meg kell oldani, hogy a telephelyek valamilyen módon tudják jelezni anyagszükségletüket a központ felé. A belső rendelések hasonlóan működnek a vevői rendelésekhez, csak a rendelés leadója nem egyik partnerünk, hanem az egyik telephely. Lényegében egyik raktár tudja leadni a rendeléseit egy másik raktár felé. A belső rendelések az igénylő raktár szükségletei alapján automatikusan generálhatók is. A központi vagy kiszolgáló raktárakban a különböző belső rendelések tömegesen is feldolgozhatók, illetve a központi árurendelésbe – a vevői rendelésekhez hasonlóan – is beleszámítanak: elképzelhető, hogy nem azért kell árut rendelnem, mert valamelyik vevőmet közvetlenül ki kell szolgálnom, hanem azért mert az egyik telephelyem rendelte az árut.
A belső rendelések kiszolgálása raktárközi átadással történik. Nagy távolságban lévő telephelyek esetén alkalmazható a raktárközi átadások késleltetett beállítása: ekkor az áru kiadása és bevételezése időben elkülönül, kezelhetők a több napig úton lévő szállítmányok.