Gyakran ismételt kérdések és válaszok
A leggyakrabban felmerülő kérdésekre itt azonnal választ kaphat
Általános
Mivel foglalkozik a Symbol Tech Zrt?
A Symbol Tech Zrt. egy tisztán szoftverfejlesztéssel, azon belül ügyviteli megoldások tervezésével és kivitelezésével, bevezetésével foglalkozó, magyar tulajdonú vállalkozás.
Mi a Symbol Ügyvitel Enterprise
A Symbol Ügyvitel Enterprise a Symbol Tech Zrt. saját tervezésű és fejlesztésű vállalatirányítási rendszere. Ez egy középvállalkozásokat megcélzó, testre szabható, telepítést igénylő (az adatok felett az ügyfél gyakorolja az ellenőrzést) szoftver-rendszer.
Milyen modulok közül tudok választani?
A Symbol Tech egy, az Ön cégére szabott, egyedi megoldást szállít. Mi is építőelemeket használunk, de ezen építőelemek nem jól elhatárolt szigetet alkotnak. A modulok sokkal szorosabb integrációban állnak egymással, mint dobozos rendszerek esetén. Emiatt nem beszélhetünk a hagyományos értelemben vett modul választékról. Az alábbi linkre kattintva a fontosabb építőelemekről és a hozzájuk tartozó funkciókról olvashat részletesen.
Kipróbálhatom a programot vásárlás előtt?
Ön nem csak megvásárolja a programot. Egy előzetes felmérés során beszéljük meg, hogy milyen rendszert építünk Önnek. Emiatt az Enterprise rendszer nem kipróbálható. Ugyanakkor a felhasználói felületének kényelme kipróbálható dobozos rendszereink DEMO verziójában.
Megfelel-e a program a jogszabályoknak?
Cégünk a folyamatos fejlesztés egy jelentős részét arra fordítja, hogy az aktuális jogszabályoknak és rendeleteknek megfeleljen a program. Sürgős esetben azonnali szoftver verzió kiadásával is eleget teszünk a törvényi követelményeknek.
Bevezetés
Miért van szükség bevezetésre?
A középkorral együtt véget ért a polihisztorok kora is. Egy kereskedelemmel foglalkozó cégvezető akkor tud helyes döntéseket hozni, ha a saját szakterületével foglalkozik. Az évtizedek alatt felgyülemlett tapasztalatát kamatoztatja és a vállalatirányítási kérdéseket szakértőkkel beszéli meg. Ez a beszélgetés a bevezetés maga. A Symbol Ügyvitel Enterprise egy eszköz, de a rendszer maga a bevezetés során áll össze.
Milyen lépésekből áll a bevezetés?
A bevezetés folyamata egy jól kiforrott lépéssorozat, amelyet cégünk több éve folyamatosan pontosít. Erről részletesen itt olvashat:
Hány ember foglalkozik a bevezetéssel?
Bevezetés és bevezetés között sok különbség lehet, de általában három emberrel fognak találkozni cégünktől. Ők levezénylik a teljes bevezetési folyamatot. További emberekre csak akkor van szükség, ha helyszíni fejlesztés történik vagy vezérigazgatói kompetenciákra van szükség a szerződés megkötésekor.
Mennyi idő egy rendszer bevezetése?
Amennyiben a szükséges építőelemek rendelkezésre állnak, akár egy hónap alatt is bevezethető a Symbol Ügyvitel Enterprise rendszer. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a jól tervezhető, kellő felkészülést is magában foglaló bevezetési ütemterv minimum három hónapos. A rendszerbevezetés során pontosan kell ütemezni a felmérést, a szükséges fejlesztést. De előtte rendelkezésre kell, hogy álljanak a cég vezetői (pénzügyi vezető, készletgazdálkodási vezető, az analitikus, a könyvelő). A rendszer pénzügyi finanszírozása sem egy összegben történik. Ezen tényezők miatt érdemes több időt hagyni a bevezetésre.
Mennyibe kerül a rendszer?
A Symbol Ügyvitel Enterprise rendszerek pár milliós beruházással elérhetőek. A beruházás minden esetben magában foglalja a felmérést, bevezetést, oktatást és utánkövetést. Belépő szintű Enterprise rendszerünk 390.000 Ft+ÁFA kedvezményes áron vásárolható meg. Ez azonban funkcionalitását tekintve maximum egy építőelemet tartalmaz az alaprendszerhez képest.
Pályázatot igénybe lehet venni?
Rendszerünk több pályázaton sikerrel szerepelt. A Symbol Enterprise rendszer tartalmazza azokat a funkciókat, amelyeket a pályázat kiírói célként tűztek ki. A pályázatok megírása minden esetben a pályázó feladata, célszerű ezt egy ezzel foglalkozó cégre bízni. A pályázatíró céget kollégáink támogatni tudják, ha szakmai kérdések merülnek fel.
Terméktámogatás
Mi a terméktámogatás?
A terméktámogatás egy, a már megvásárolt programhoz kapcsolódó szolgáltatás, amely az alábbiakat tartalmazza:
- Ügyfélszolgálati segítség e-mailben: ugyfelszolgalat@symboltech.hu
- Ügyfélszolgálati segítség telefonon: (1) 445-14-04
- Jogszabályilag helyes programváltozat elérhetősége
- Programfrissítések telepítési lehetősége
- Utánkövetés során közvetlen elérhetőség
Mekkora a terméktámogatási ciklus?
A terméktámogatás alapesetben 12 naptári hónap. A program megvásárlásával együtt (az ár tartalmazza) automatikusan életbe lép a 12+ hónap (következő év azonos hónapjának utolsó napjáig) terméktámogatás. A terméktámogatás lejárta előtt három héttel kollégáink automatikusan kiküldik a díjbekérőt, amely a terméktámogatás következő éves díját tartalmazza. Az összeg beérkezése után a terméktámogatás egy évvel meghosszabbodik.
Mennyi a terméktámogatás?
A terméktámogatás mértéke Enterprise rendszerek esetén sávosan változik, a bekerülési árral arányosan százalékosan csökken, mértéke 15-30% között mozog.