Cége termékek vagy szolgáltatások értékesítésével foglalkozik?
Naponta több potenciális és meglévő ügyféllel áll kapcsolatban. Ki tartja nyilván, milyen kommunikáció zajlik Önök és az ügyfelek között? Ha erre az a válasza, hogy szükség esetén értesítik egymást, az nagy baj, mert így nem tudják kiaknázni a jó ügyfélkapcsolatokban rejlő lehetőségeket. Szoftverünkkel ütőképes eszközt adunk a kezébe.
A kapcsolatfelvételeket rögzítve áttekinthető ügyféltörténetet kérdezhet le, amelyben pontosan láthatja, hogy milyen jellegű és milyen eredménnyel járó kommunikáció zajlott le Önök és ügyfeleik között.
Az egyszerűség mindig hatalmas előny…
…mert ennek köszönhetően gyorsabb és hatékonyabb lehet a munkánk. az ügyfélkezelést emeljük új szintre egyszerűségének megőrzésével. CRM modul használatával pontosan tudhatja, hogy mely ügyfelekkel lépett kapcsolatba és ennek mi volt az eredménye és láthatja, hogy mely esetekben van még teendő. Nincs több véletlen újrahívás, elfelejtett részletek.
A CRM programban értékes adatokat találhat az ügyfelekre vonatkozóan, és amellett, hogy újabb ötleteket nyerhet az értékesítéshez, a kapcsolattartók munkáját is felmérheti. Láthatja, hogy melyik értékesítője milyen gyakran beszél potenciális, illetve meglévő ügyféllel és mennyire eredményes ebben.
Kérje szakértő kollégáink segítségét
Vevők, érdeklődők, hírlevelek és kampányok
Érdeklődők, az első-vevők
Számos marketing eszköz segít abban, hogy a termékünk, szolgáltatásunk iránt érdeklődő személyek (B2C) és cégek (B2B) halljanak rólunk, ránk találjanak. Az érdeklődés lehet komoly elhatározás, de előfordul, hogy “csak úgy” keresnek meg minket. A kereskedelmi rendszerek csak vevőket tudnak kezelni, a hiányos adatokkal rendelkező (de így is nagyon értékes!) érdeklődőknek nincs valódi helyük. A vevőtörzset sem szeretnénk összepiszkolni hiányos információkkal, olyan adatokkal amelyek kevesek egy számla kiállításához.
Erre nyújt megoldást a CRM+ modul, amely helyet biztosít az érdeklődőknek! Külön felületen, elsődlegesen kapcsolattartási adatokkal együtt rögzíthetünk érdeklődőket (lead), hírlevél feliratkozókat vagy egy futólag megismert névjegykártya tulajdonost. Az érdeklődők már operatív szerepet játszhatnak a folyamatokban! Lehetőség van nekik árajánlatot küldeni, emlékeztetőt beállítani, múltbéli találkozót rögzíteni.
Amennyiben az értékesítési folyamat továbbhalad, rendelés vagy számla lesz belőle, úgy az érdeklődő egy mozdulattal vevővé konvertálható, részletes adatokkal az igazi vevők között szerepeltethető.
Minden egy lehetőség
A CRM+ nem csak az érdeklődők és vevők között tesz különbséget. Külön kezelhetjük a potenciális és tényleges üzleti folyamatokat. Amíg a tényleges folyamatok bizonylatokkal valósulnak meg (rendelés, szállítólevél, számla, stb.), addig a lehetséges értékesítést úgynevezett üzleti lehetőségként tudjuk kezelni. Az üzleti lehetőség (opportunity) egy értékesítési célú adathalmaz, amely tartalmaz termékeket, termékcsoportokat, de fontosabbak az egyéb információk: értékesítés célja, értékesítés állapota, esély %-ban, várható bevétel, a konkurencia előnyei/hátrányai.
Az üzleti lehetőség egy nyitott és mindenképp lezárásra váró, állandóan látható információ. Egy üzleti lehetőséggeltöbb értékesítő foglalkozhat, többen írhatnak hozzá megjegyzést, blogbejegyzést. A lezáráskor pedig pozitívesetben bizonylatot készíthetünk, negatív esetben pedig információkat rögzíthetünk.
Ügyfél kommunikáció
A CRM+ rendszer nem csak az érdeklődő/lehetőség adatok tárolásában nyújt nagy segítséget, de az ügyfél kommunikációnak is egy professzionális eszköze. A hírlevelek és kampányok rendszere nem csak egy hírlevél csoportot jelent! Több különböző hírlevélre,témára tud feliratkozni egy vevő vagy egy érdeklődő. Amikor az adott témában a cég meg szeretné szólítani partnereit, a beépített hírlevél szerkesztővel vagy külső sablon betöltésével könnyedén tud hírlevelet küldeni akár több ezer címzettnek.
Marketing szakemberek szerint is fontos a hírlevél személyes jellege, a megszólítás, a pontos címzés. És illikvisszamérni a hírlevelek eredményét, a benne foglalt linkek megnyitási gyakoriságát. Ezekre mind alkalmas a Symbol Enterprise integrált CRM+ modulja. Sőt, az email alapú hírlevél mellett, egyedülálló módon az SMS alapú kiküldés is elérhető.