Professzionális folyamatkezelés
Számlázás az értékesítés legfontosabb ága! Ekkor köszön vissza a vállalkozásunkba fektetett rengeteg energia, de nem elég termékünket vagy szolgáltatásunkat egyszerűen kiszámlázni fontos, hogy az a magyar speciális törvényeknek megfelelően legyen bizonylatolva.
Egy számlázó funkciót is betöltő rendszer esetében ma már elképzelhetetlen, hogy a következőkre: számlázás-, előlegszámla-, részszámla-, számlahelyesbítés-, stornó számla ne nyújtson 100%-os megoldást.
Rendszerünk segítségével többféle vevői bizonylatot rögzíthet. Az értékesítést kezdheti egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz
Egyszerűség és gyorsaság – ez a jó programok legfontosabb ismérve és ez igaz a Symbol Enterprise rendszerünkre is. Minden érthető és átlátható, a hibázás lehetősége minimális. A szoftver funkciói segítik a felhasználókat abban, hogy minél gyorsabban végezhessék el feladataikat.
A kereskedelmi folyamatokat az árajánlattól kezdve a vevői rendelésen át a szállítólevélen legvégül a számlával lezárva a rendszer pontosan nyomon követi, az egymás utáni lépéseket – árajánlat ki lett –e számlázva, vevői rendelést elvittek –e szállítólevélen, szállítólevél ki lett e számlázva, kiegyenlítve – ezeket a folyamatokat precízen nyilvántartjuk! (Tétel szinten és darabszám szerűen is)
Kérje szakértő kollégáink segítségét
Hatékonyabb eszközök
Díjbekérő
A rendszerünkben lehetőség van díjbekérő (pro-forma) kiállítására. A díjbekérő használatával egyszerűsítheti a számlázás folyamatát, különösen az előleg számlák esetében. Az ügyviteli rendszerek többsége nem ad kellő támogatást az előlegszámlák szabályszerű kiállítására: az előlegszámlát csak akkor lehet kiállítani, ha a pénz a folyószámlára megérkezett vagy a pénztárba befizették. Ennek a folyamatnak a megkönnyítése érdekében hasznos a díjbekérő. Amennyiben egy ügylethez előleget kérünk (pl. a vevői rendelésen megadtuk az előleg összegét, mértékét) akkor abból egy lépésben díjbekérőt készíthetünk. A díjbekérő kiküldésével emlékeztethetjük az ügyfelet az előleg megfizetésére. Az utalás ezt követően a díjbekérőre való hivatkozással érkezik be, így a kiegyenlített díjbekérő alapján az előlegszámla kiállítható. Díjbekérőt nem csak előleg esetében használhatunk. Lehetőség van a díjbekérőre konkrét termékeket, szolgáltatásokat is rögzíteni. Ilyen estben a díjbekérőből végszámlát készíthetünk.
Vevői rendelések tömeges számlázása
Elsősorban nagykereskedelmi tevékenységet folytató cégek számára hasznos az esetlegesen napi több száz vevői rendelés egy lépésben történő számlázása. A modul lehetőséget biztosít a nyitott rendelések tétel szintű áttekintésére, a számlakészítés előtti készlet ellenőrzésre. A rendelések ebben az állapotban még módosíthatók, azokról tételek lehagyhatók vagy helyettesítő termékre cserélhetők. A vevői rendeléseknél a vevők kiszolgálási sorrendje is állítható, így készlethiány esetén szabályozható, hogy melyik ügyfelet szolgálom ki.
Szállítólevél számlázása más vevőnek
Kivitelezőkkel kapcsolatban álló cégek esetében sok esetben előfordul, hogy a kivitelező több ügyfél részére is visz árut párhuzamosan futó projectek esetén. Ilyen esetben a szállítólevelet a saját nevére kéri az ügyfél, mivel a szállítást ő végzi, a számlát viszont a project költségviselőjére kell kiállítani. Erre az esetre ad támogatást a Symbol Ügyvitel Enterprise rendszer.
Házipénztár:
Könyvelőrendszereket megszégyenítő pontossággal tudjuk a bankot és a házipénztár összepontozni a számlákkal, bankbizonylatokat átlagfelhasználóknak
több bankszámlát kezelünk.
Egyszerűen követhető és nyilvántartható cége készpénzforgalma, legyen szó hazai vagy akár nemzetközi piacokon működő vállalkozásról. Felhasználóbarát kialakításának köszönhetően nem ró felesleges terhet az adminisztrációt végző munkatársakra. Ön pedig mindig biztos lehet benne, hogy a törvényi előírásoknak megfelelően kezelik a házipénztárral kapcsolatos teendőket. Sőt extra kényelmet jelent, hogy korlátlan dolgozói házipénztárt használhatunk.
Mit tenne, ha egyik ügyfelétől beazonosíthatatlan
50,000 Ft utalása érkezne céges számlájára?
A Pénz érkezett funkció segítségével Önnek elég egy beérkezett bruttó összeget beírnia és a rendszer megtalálja azt a számlát/díjbekérőt, amelynek a kiegyenlítendő összege pont ennyi. A beérkező pénzösszegek adminisztrálása még soha nem volt ennyire egyszerű! A vevői hitelkeret beállításnak köszönhetően megelőzhető a kintlévőségek elszaladása, de pontosan szabályozható a tartozás esetén érvényes rendelésrögzítési és készpénzes vásárlási rend is.